Opis
Nasza zmodyfikowana turbina to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy Garrett. Dzięki zastosowaniu specjalnej, autorskiej metody modyfikacji, zewnętrzny kształt turbiny nie ulega zmianie. Tym samym jej montaż nie wymaga dodatkowych przeróbek montażowych – tzw. Plug&Play.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – tzw. Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
Jeśli wśród naszych ogłoszeń nie znalazłeś hybrydy pasującej do Twojego samochodu, prosimy o kontakt z nami.
Dobierzemy turbinę oraz przygotujemy indywidualną ofertę.
Hybrydy wykonujemy na turbinie Klienta.
Modyfikacje wykonywane na naszych turbinach są dostępne wyłącznie w opcji przedpłaty.
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-14 dni roboczych i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Numer: 755507-0004, 755507-0006, 755507-0003, 755507-0007, 755507-0001, 755507-0002, 755507-11, 755507-7, 755507-8, 755507-9, 755507-9009S, 755507-0011, 755507-5011S, 755507-5003S, 755507-5006S, 755507-5007S, 755507-5008S, 755507-5009S, 755507-6, 755507-0008, 755507-1, 755507-2, 755507-3, 755507-5001S, 755507-5002S
8200398585 8200507286 8200475873 8200631167 8200683857 8200732947 7701476528 8200475873C 7701478023 7711497573 7701479254 8200901185A 8200901185 8200396585 H8200398585 H8200398565
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
Renault Laguna II 1.9 dCi
F9Q758, F9Q804
1870 ccm
130 KM
01.2005-
Renault Megane II 1.9 dCi
F9Q758, F9Q804
1870 ccm
110 KM / 131 KM
01.2005 – 01.2009
Renault Scenic II 1.9 dCi
F9Q758, F9Q804
1870 ccm
130 KM / 131 KM
01.2005-
Renault Grand Scenic II (JM0/1_) A 1.9 dCi
F9Q 816, F9Q 818, F9Q EE 804
1870 ccm
131 KM
05.2005-
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.