Opis
Nasza zmodyfikowana turbina to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy Garrett. Dzięki zastosowaniu specjalnej, autorskiej metody modyfikacji, zewnętrzny kształt turbiny nie ulega zmianie. Tym samym jej montaż nie wymaga dodatkowych przeróbek montażowych – tzw. Plug&Play.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – w typie Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
Jeśli wśród naszych ogłoszeń nie znalazłeś hybrydy pasującej do Twojego samochodu, prosimy o kontakt z nami.
Dobierzemy turbinę oraz przygotujemy indywidualną ofertę.
Hybrydy wykonujemy na turbinie Klienta.
Modyfikacje wykonywane na naszych turbinach są dostępne wyłącznie w opcji przedpłaty.
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-14 dni roboczych i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Numer: 725364-0004, 725364-0021, 725364-0010, 725364-0006, 725364-0012, 725364-0018, 725364-5021S, 725364-5022S, 725364-6, 725364-9022S, 725364-22, 725364-4, 725364-5004S, 725364-5006S, 725364-5012S, 725364-5018S, 082TC17213000, 725364-12, 725364-18, 725364-21, 725364-0005, 725364-0007, 725364-0009
11657789083 11657789081 7789081 7789083 11657789083E 7789081G 7789083E 7789083H 7789083J 7789083L09 11652414333 7789081F
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
BMW 530 d (E60 / E61)
M57N 6 Zyl.
2993 ccm
218 KM
06.2002 – 12.2005
BMW 730 d (E65)
M57N 6 Zyl.
2993 ccm
218 KM
06.2002 – 12.2005
BMW X5 3.0 D (E53)
M57N 6 Zyl.
2993 ccm
211 KM / 218 KM
06.2002 – 12.2005
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.