Opis
Nasza zmodyfikowana turbina to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy Garrett. Dzięki zastosowaniu specjalnej, autorskiej metody modyfikacji, zewnętrzny kształt turbiny nie ulega zmianie. Tym samym jej montaż nie wymaga dodatkowych przeróbek montażowych – tzw. Plug&Play.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – tzw. Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
Jeśli wśród naszych ogłoszeń nie znalazłeś hybrydy pasującej do Twojego samochodu, prosimy o kontakt z nami.
Dobierzemy turbinę oraz przygotujemy indywidualną ofertę.
Hybrydy wykonujemy na turbinie Klienta.
Modyfikacje wykonywane na naszych turbinach są dostępne wyłącznie w opcji przedpłaty.
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-14 dni roboczych i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Numer:
750080-0001, 750080-0013, 750080-0007, 750080-0015, 750080-0016, 750080-0018, 750080-5018S, 750080-5019S, 750080-7, 750080-19, 750080-5001S, 750080-5007S, 750080-5013S, 750080-5015S, 750080-5016S, 750080-0009, 750080-1, 750080-13, 750080-15, 750080-16, 750080-18
OE:
11657791758 11657791709 7791758 7791709 11657701758I 11657791709E 11657791709G 11657791709I 11657791758I 11657791758K 7791709E 7791709G 7791709I 7791709K 7791758I 7791758K 7791709H 11652287490 11652433153
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
BMW 525 d (E60 / E61)
M57D25
2497 ccm
177 KM
01.2003 – 12.2007
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.