Opis
Nasza usługa modyfikacji turbiny to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy KKK.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – tzw. Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
- wzmocniony sterownik (tzw. gruszka)
- nowe żeliwo (strona gorąca)
- w stage 2 i stage 3 dodatkowa tuleja od strony zimnej – konieczne jest przerobienie tipa pod rozmiar 57mm
Jeśli wśród naszych ogłoszeń nie znalazłeś hybrydy pasującej do Twojego samochodu, prosimy o kontakt z nami.
Dobierzemy turbinę oraz przygotujemy indywidualną ofertę.
Hybrydy wykonujemy na turbinie Klienta.
Modyfikacje wykonywane na naszych turbinach są dostępne wyłącznie w opcji przedpłaty.
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-14 dni roboczych i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Numer:
030TC18187000, K03-058, K03-053, 53039700053, 53039880053, 53039700058
OE:
06A145704S 06A145713B 06A145713M 53039700053 53039880053 53039700058 53039880058
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
SKODA OCTAVIA I Combi (1U5)
AGU, ARX, ARZ, AUM
1800 ccm
150 KM
07.1998 – 12.2010
AUDI A3 (8L1) A ESS
AGU, AQA (08.98-.), ARX, ARZ
1800 ccm
150 KM
12.1996 – 05.2003
AUDI TT Roadster (8N9)
AJQ, ARY, AUQ, APX, BAM, AUM
1800 ccm
180 KM / 224 KM
10.1999 – 06.2006
VOLKSWAGEN GOLF IV 1,8T
AQA, ARZ, AUM, AUQ
1781 ccm
150 KM
08.1997 – 06.2006
VOLKSWAGEN BORA Variant (1J2, 1J6)
ARX, AUM, BAE, AUQ, AGU
1800 ccm
150 KM / 180 KM
05.2000 – 05.2005
VW NEW BEETLE Cabrio (1Y7)
AWU, AWV, BKF
1800 ccm
150 KM
01.2003 – 09.2010
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.