Opis
Nasza usługa modyfikacji turbiny to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy KKK.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – tzw. Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
- wzmocniony sterownik (tzw. gruszka)
- nowe żeliwo (strona gorąca)
- w stage 2 i stage 3 dodatkowa tuleja od strony zimnej – konieczne jest przerobienie tipa pod rozmiar 57mm
Jeśli wśród naszych ogłoszeń nie znalazłeś hybrydy pasującej do Twojego samochodu, prosimy o kontakt z nami.
Dobierzemy turbinę oraz przygotujemy indywidualną ofertę.
Hybrydy wykonujemy na turbinie Klienta.
Modyfikacje wykonywane na naszych turbinach są dostępne wyłącznie w opcji przedpłaty.
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-14 dni roboczych i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Numer:
53039880026, 53039700026, 53039700035, K03-035, K03-0035, K03-35, 53039900035, K03-0026, K03-026, K03-26, 53039800026, 53039900026, 53039800035
OE:
06A145703J 06A145703JV 06A145703JX 06A145703Q 06A145704A 06A145704B 06A145704BV 06A145704BX 06A145703QX 06A145703QV 06A145704AX 06A145704AV 06A145713K 06A145713KV 06A145713KX 53039880035 53039700035 53039880026 53039700026 53039800026 53039900026 53039800035 53039900035 53039880035 53039700035 53039880026 53039700026 53039800026 53039900026 53039800035 53039900035
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
Audi A3 1.8 T (8L)
AQA / AJQ
1781 ccm
180 KM
08.1998 – 11.2000
Audi TT 1.8 T (8N)
AJQ APP
1781 ccm
150 KM
10.1998-
Seat Leon 1.8 T
AQA / AJQ
1781 ccm
150 KM
08.1998 – 11.2000
Seat Ibiza IV 6L1 1.8 T
AQA
1781 ccm
180 KM
01.2004 – 02.2008
Seat Ibiza IV 6L1 1.8 T
AQA / AJQ
1781 ccm
150 KM
12.2003 – 05.2008
Volkswagen Golf IV 1,8T
AQA
1781 ccm
150 KM
10.1997-
Volkswagen Golf IV 1,8T
AGU
1781 ccm
150 KM
11.1998-
VW Bora 1J2 1.8 T 2
AJQ
1781 ccm
180 KM
03.2002 – 05.2005
VW Bora 1J2 1.8 T
AGU
1781 ccm
150 KM
05.2000 – 05.2005
VW Bora Kombi 1J6 1.8 T
AGU
1781 ccm
150 KM
05.2000 – 05.2005
VW Bora Kombi 1J6 1.8 T
AJQ
1781 ccm
180 KM
05.2002 – 05.2005
VW New Beetle 9C1, 1C1 1.8 T
AJQ
1781 ccm
180 KM
11.2001 – 06.2005
VW New Beetle 9C1, 1C1 1.8 T
AJQ
1781 ccm
150 KM
10.1999 – 12.2014
VW New Beetle Cabriolet 1Y7 1.8 T
AJQ
1781 ccm
150 KM
1.2003 –
VW Polo 9N 1.8 GTI
AJQ
1781 ccm
150 KM
09.2005 – 11.2009
VW Polo 9N 1.8 GTi
AJQ
1781 ccm
180 KM
05.2006 – 11.2009
Skoda Octavia 1U2 1.8 T
AJQ
1781 ccm
150 KM
08.1997 –
Skoda Octavia 1U2 1.8 T 4×4
AJQ
1781 ccm
150 KM
05.2001 –
Skoda Octavia 1U2 RS 1.8 T
AJQ
1781 ccm
180 KM
05.2001 –
Skoda Octavia Combi 1U5 1.8 T
AJQ
1781 ccm
150 KM
07.1998 –
Skoda Octavia Combi 1U5 1.8 T 4×4
AJQ
1781 ccm
150 KM
05.2001 –
Skoda Octavia Combi 1U5 RS 1.8 T
AJQ
1781 ccm
180 KM
08.2002 –
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.