Opis
Nasza zmodyfikowana turbina to propozycja dla osób, które oczekują większej mocy i radości z jazdy.
Bazą modyfikacji jest oryginalna turbosprężarka firmy Garrett. Dzięki zastosowaniu specjalnej, autorskiej metody modyfikacji, zewnętrzny kształt turbiny nie ulega zmianie. Tym samym jej montaż nie wymaga dodatkowych przeróbek montażowych – tzw. Plug&Play.
Zespół naszych specjalistów starannie dobiera nowe podzespoły do wykonania hybrydy, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy potencjał każdej jednostki. Każda hybryda to indywidualny projekt wykonywany zgodnie z oczekiwaniami Klienta przy uwzględnieniu możliwości danego modelu.
Co sprawia, że nasze hybrydy są tak wyjątkowe?
- stosujemy specjalistyczne, dedykowane do tuningu, frezowane w technologii cnc koła kompresji wykonane z kutego aluminium – oryginalne tzw. Billet Wheels
- wirnik od strony gorącej – w zależności od specyfikacji danego modelu, jest poddawany tzw. clippingowi. Ma on na celu zmniejszenie masy wirnika, aby zyskać lepsze osiągi. W niektórych modelach zasadne jest zastosowanie oryginalnego, wysokoprzepływowego wirnika – tzw. Mamby. Są to specjalistyczne wirniki wyprodukowane z austenitycznych superstopów na bazie niklu i chromu (tzw. Inconel). To materiał całkowicie odporny na korozję i utlenianie, doskonale nadający się do pracy w ekstremalnych środowiskach, w których występuje ciśnienie i wysokie temperatury.
- w turbinach z zaworem upustowym, tzw. wastegate, sprawdzamy i – jeśli jest taka konieczność – naprawiamy klapkę zaworu upustowego, aby przywrócić ją do fabrycznych parametrów.
- w turbosprężarkach wyposażonych w zmienną geometrią, ustawiamy przepływy zmiennej geometrii z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu z naszego parku maszynowego – Turbo Test Pro firmy Cimat oraz G3 Miniflow
- stosujemy oryginalne obudowy łożyskowań
- oryginalną obudowę turbosprężarki poddajemy precyzyjnej obróbce pod indywidualnie dobrane koło kompresji
- w hybrydach używamy oryginalnych, wzmocnionych łożysk dla utrzymania większego doładowania
- w hybrydach sterowanych elektronicznie ze sterownikiem Hella, sterownik również jest poddawany regeneracji, a następnie licznym testom na urządzeniach ATD-1 i APD-1
Numer:
454231-0001, 454231-0002, 454231-0003, 454231-0006, 454231-0009, 454231-0004, 454231-12, 454231-5012S, 030TC14318000, 030TC19002000, 5303-988-0193, 5303-970-0193, 454231-1, 454231-9,54231-5008S, 454231-5009S, 454231-5010S, 454231-6, 454231-7, 454231-8, 454231-5002S, 454231-5003S, 454231-5004S, 454231-5005S, 454231-5006S, 454231-5007S, 454231-10, 454231-2, 454231-3, 454231-4, 454231-5, 454231-5001S, 454231-0013, 454231-0007, 454231-0005, 454231-0010, 454231-0008, 454231-0011
OE:
028145702H 028145702HV 028145702HX 028145702R 028145702RV 028145702RX 035145702H 035145702HV 035145702HX 035145702K 035145702KV 035145702KX 038145702H 038145702HV 038145702HX 038145702K 038145702KV 038145702KX 038145702L 038145702LV 038145702LX 028145702L
Uwaga! Koniecznie poinformuj nas o tym, czy Twoja turbina ma oznaczenie GT17 czy VNT15 (górna część tabliczki znamionowej).
Turbosprężarka pasuje do poniższych modeli samochodów:
Audi A4 1.9 TDI (B5)
AHH / AFN
1896 ccm
110 KM
08.1997 – 07.1999
Audi A4 1.9 TDI (B5)
ATJ / AJM
1896 ccm
115 KM
01.2000 – 09.2001
Audi A4 1.9 TDI (B6)
AVB, BKE
1896 ccm
101 KM
11.2000 – 12.2004
Audi A6 1.9 TDI (C5)
AHH / AFN
1896 ccm
110 KM
04.1997 – 04.2001
Audi A6 1.9 TDI (C5)
ATJ
1896 ccm
115 KM
01.1998 – 04.2001
Skoda Superb I 1.9 TDI
AVB
1896 ccm
101 KM
01.2000 – 12.2005
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
AHH / AFN
1896 ccm
110 KM
07.1997 – 11.2000
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
AVB
1896 ccm
101 KM
01.1998 – 05.2005
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
AJM / ATJ
1896 ccm
115 KM
08.1998 – 11.2000
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.