§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep Internetowy Total Turbo Service dostępny jest pod adresem www.totalturbo.pl
- Sklep Internetowy Total Turbo Service prowadzony jest przez Total Turbo Service Marek Drozd, ul. Lotników 43, 38-400 Krosno, NIP: 6842276941, REGON: 181028239.
§ 2 Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: Total Turbo Service Marek Drozd, ul. Lotników 43, 38-400 Krosno
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@totalturbo.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 603 033 377, +48 603 686 860, +48 603 686 090
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 3 Definicje
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Użytkownik – każdy podmiot, który korzysta z witryny sklepu Total Turbo Service
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Total Turbo Service Marek Drozd, ul. Lotników 43, 38-400 Krosno, NIP: 6842276941, REGON: 181028239.
- Sklep, witryna sklepu – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.totalturbo.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Depozyt – ustalona (dla każdego Produktu odrębnie) kwota pieniędzy, którą Klient decyduje się zapłacić jeśli nie dokonuje zwrotu uszkodzonej turbiny w momencie odbioru turbiny po regeneracji.
§ 4 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod
adresem www.totalturbo.pl - Składając zamówienie w Sklepie Internetowym Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
- Sklep internetowy www.totalturbo.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox czy Internet Explorer itp., aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies
§ 5 Zmiany Regulaminu
- Klient wchodząc na stronę sklepu internetowego oświadcza, że przeczytał, zrozumiał i zgodził się przestrzegać wszystkich warunków niniejszego Regulaminu. Jeśli Klient nie zgadza się z jego postanowieniami, prosimy o zaprzestanie korzystania.
- Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian lub modyfikacji niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i bez podania przyczyny.
- Klient zostanie poinformowany o zaistnieniu zmian Regulaminu poprzez aktualizację daty „Ostatniej aktualizacji” i tym samym Klient zrzeka się wszelkich praw do otrzymywania indywidualnego powiadomienia o każdej takiej zmianie.
- Przyjmuje się, że klient został poinformowany i zaakceptował wszelkie zmiany Regulaminu jeśli korzysta ze sklepu internetowego po dacie opublikowania ostatniej aktualizacji.
§ 6 Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje:
- Po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie internetowym w dogodnym dla niego czasie
- lub złożenie zamówienia drogą telefoniczną
- lub mailową
- lub w siedzibie Sprzedawcy od poniedziałku do soboty w godzinach pracy.
- Cena produktu widoczna w sklepie wyrażona jest w polskich złotych. Jest to cena brutto.
- Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie internetowym za pomocą Formularza Zamówień
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji poprzez:- Przesłanie Klientowi przez Sprzedawcę wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży
- lub telefoniczne poinformowanie przez pracownika Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail lub powiadomienia telefonicznego zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
- W wypadku, gdy podane dane w trakcie składania Zamówienia (w sklepie internetowym, drogą mailową lub telefonicznie) okażą się niekompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
§ 7 Sposoby i terminy płatności za Produkt
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy
Sprzedaży:- Płatność przelewem online lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
Sprzedawcy. Santander Bank Polska – Kod IBAN: PL 35 1090 2590 0000 0001
3726 8141, Kod SWIFT: WBKPPLPP - Płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu PayU.pl
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- Płatność gotówką przy odbiorze Produktu w siedzibie Sprzedającego
- Płatność przelewem online lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
- Terminy płatności:
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności
elektronicznych Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 3
dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Sprzedawca zastrzega
sobie prawo do anulowania zamówienia jeśli nie otrzyma zapłaty w określonym
terminie. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient
zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze Produktu
w siedzibie firmy Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności
podczas odbioru Produktu w siedzibie Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności
- W przypadku zwrotu Produktu, bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności,
żądana kwota zostanie zwrócona przelewem bankowym na nr konta wskazany przez
Klienta. - Do zamówienia dołączany jest dokument sprzedaży – faktura vat lub paragon.
§ 8 Koszt dostawy i odbioru, czas realizacji
- Dostawa produktu do Klienta na terenie Polski jest nieodpłatna (nie dotyczy przesyłek
paletowych), chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej lub strony zawierające Umowę
dokonały innych ustaleń. - Koszt i czas dostawy Produktu poza granicami Polski jest każdorazowo indywidualnie
ustalany z Klientem. - Odbiór osobisty Produktu w siedzibie firmy jest bezpłatny w dniach i godzinach pracy
określonych na stronie internetowej Sklepu. - Klient jest obciążony kosztami transportu w przypadku:
- Odesłania Produktu na reklamację
- W przypadku rozwiązania Umowy Sprzedaży
- W przypadku zwrotu uszkodzonej turbiny – gdy klient skorzystał z opcji zakupu
z depozytem
- Klient pokrywa koszty transportu „do” i „z” siedziby firmy Sprzedawcy w przypadku
Produktu, który odesłał na reklamację i nie została ona uznana. - Klient powinien niezwłocznie zawiadomić kuriera jeśli otrzymany towar jest uszkodzony.
- Kolejnym działaniem jest natychmiastowe powiadomienie telefoniczne Sprzedawcy. Po
telefonicznym zawiadomieniu Klient jest zobowiązany przesłać protokół szkody na adres
e-mail: biuro@totalturbo.pl i nie później niż 3 dni od otrzymania Produktu. - Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych na terenie Polski. Początek biegu terminu dostawy
Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
Sprzedawcy, - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
- O wszelkich zmianach w terminie dostawy Produktu Sprzedawca poinformuje Klienta
telefonicznie lub poprzez kontakt mailowy. - Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Zamówienie zostało zrealizowane terminowo.
Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie wynikające
z nieprawidłowego działania firm kurierskich.
§ 9 Procedura gwarancyjna
- Skorzystanie z gwarancji jest możliwe po wypełnieniu poniższych punktów:
- Klient musi odesłać Produkt na gwarancję do siedziby firmy Sprzedawcy (Total
Turbo Service ul. Lotników 43, 38-400 Krosno) wraz z kserokopią dowodu zakupu
(faktura vat lub paragon), kserokopią Karty Gwarancyjnej oraz wypełnionym
Drukiem reklamacyjnym – opisem szkody (Załącznik nr 2.). Konieczne jest
bezpieczne zapakowanie przesyłki, tak aby nie uległa uszkodzeniu podczas
transportu. Sprzedawca nie odpowiada za szkody transportowe. Na kartonie
w widocznym miejscu należy umieścić dopisek: GWARANCJA - Spełnieniu warunków określonych w Programie Wymiany
- Klient musi odesłać Produkt na gwarancję do siedziby firmy Sprzedawcy (Total
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni roboczych
od momentu doręczenia Produktu do siedziby Sprzedawcy. - Informację o wyniku reklamacyjnym po wykonaniu ekspertyzy gwarancyjnej Sprzedawca
przekaże Klientowi telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dodatkowo
Klient otrzymuje wynik ekspertyzy gwarancyjnej w formie pisemnej wraz z odesłanym
przedmiotowym Produktem. - Sprzedawca udziela na każdą wykonaną usługę gwarancji na 2 lata bez limitu kilometrów.
- Z tytułu gwarancji Klientowi ani osobom trzecim nie przysługuje wobec Sprzedawcy
roszczenie o odszkodowanie za żadne szkody powstałe wskutek awarii zakupionego
Produktu. - Jedynym zobowiązaniem Sprzedawcy jest naprawa lub wymiana Produktu na wolny od
wad. - Dodatkowe koszty transportu, montażu/demontażu, dodatkowe koszty zatrzymania pojazdu
i wszelkie inne roszczenia odszkodowawcze nie są objęte gwarancją i dlatego nie będą
uznawane. - Sprzedawca odpowiada przed Klientem wyłącznie za wady techniczne i technologiczne
tkwiące w sprzedanym Produkcie. Sprzedawca nie obejmuje gwarancją całego pojazdu oraz
nie odpowiada za jego stan techniczny. - Gwarancja nie obejmuje Produktu, którego na podstawie przedłożonych dokumentów
i cech znamionowych nie można zidentyfikować jako Produktu zakupionego
u Sprzedawcy. - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, usterek i wad powstałych z innych przyczyn aniżeli
tkwiące w Produkcie, a powstałe na skutek:- Niewłaściwego montażu lub uruchomienia Produktu
- Naprawy, zmian i przeróbek dokonywanych przez osoby lub firmy inne niż
Sprzedawca. - Niewłaściwego eksploatowania Produktu (nieregularna wymiana oleju, filtra oleju,
filtra paliwa, zła jakość oleju oraz paliwa, obecność zabrudzeń lub opiłków
w układzie paliwowym itp.). - Złego stanu technicznego silnika lub jego osprzętu w pojeździe, w którym Produkt
został zamontowany. - Zastosowania do uszczelnienia silikonu lub pasty montażowej
- Zastosowanie węży, które są uszkodzone lub nie są odporne na olej napędowy,
silnikowy lub inne środki bądź czynniki zewnętrzne - Pracy Produktu bez obecności paliwa, oleju lub innych wymaganych płynów
- Używania uszkodzonego pojazdu, mimo przesłanek wystąpienia wady
- Zdarzeń losowych takich jak: zalanie, pożar lub inne nieprzewidziane zdarzenia
- Uszkodzeń innych części pojazdu, w następstwie uszkodzeń wynikających ze
zniszczenia jednego lub więcej elementów objętych gwarancją. Jednocześnie są
z niej wyłączone części uszkodzone w następstwie usterki lub podzespołu, które nie
były objęte niniejszą gwarancją - Uszkodzeń powstałych podczas transportu
- Klient jest zobowiązany do:
- Użytkowania pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem
- Przeprowadzania regularnej kontroli poziomu płynów, zapewnienia obsługi
technicznej pojazdu w wymaganych terminach lub po określonym przebiegu
zgodnie z zaleceniami zdefiniowanymi przez producenta - Działania z uwzględnieniem kontrolek i komunikatów ostrzegawczych na desce
rozdzielczej pojazdu - Stosowania wysokiej jakości paliwa oraz oleju silnikowego o wysokich
właściwościach smarnych, który należy wymieniać zgodnie z zaleceniami
producenta pojazdu.
- W przypadku uznania Gwarancji Sprzedawca naprawi lub wymieni Produkt na wolny od
wad oraz odeśle na swój koszt na adres Klienta. - W przypadku nieuznania reklamacji reklamowany Produkt będzie zwrócony Klientowi na
jego żądanie pod warunkiem pokrycia kosztów przesyłki Produktu „do” i „z” siedziby firmy
Sprzedawcy. - W sytuacji, gdy Klient nie zgadza się z diagnozą Sprzedawcy co do przyczyn powstania
uszkodzenia Produktu i z zaproponowanym sposobem rozpatrzenia reklamacji,
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przekazania reklamowanego Produktu do
dodatkowej ekspertyzy wykonanej przez niezależny podmiot – autoryzowany serwis firmy
Garrett. W sytuacji, gdy niezależna opinia potwierdzi diagnozę Sprzedawcy, Klient zostanie
obciążony pełnym kosztem ekspertyzy wraz z kosztami dostawy. W sytuacji potwierdzenia
przez niezależny podmiot wady Produktu, Sprzedawca poniesie koszt dodatkowej
ekspertyzy wraz z kosztami dostawy. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania procedury gwarancyjnej w przypadku, gdy
Klient zalega z oddaniem części w przypadku dokonania zakupu Produktu na wymianę.
§ 10 Program Wymiany
- Program Wymiany polega na zakupie zregenerowanego lub nowego Produktu, a Klient jest
zobowiązany do zwrotu swojej uszkodzonej turbiny na adres siedziby Sprzedawcy.- Zwrot uszkodzonej turbiny stanowi część zapłaty za produkt regenerowany
- Jeżeli Klient nie zobowiązuje się do zdania uszkodzonej turbiny w czasie
określonym w niniejszym Regulaminie, wówczas zapłacony przez niego depozyt
stanowi część ostatecznej ceny regenerowanego Produktu.
- Program Wymiany ma zastosowanie pod warunkiem, że są przestrzegane następujące
warunki:- Klient, dokonując zakupu w opcji z depozytem zobowiązany jest do zwrotu
uszkodzonej turbiny nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych, licząc od
daty zakupu Produktu. Dostawa uszkodzonej turbiny w tym terminie przez Klienta
jest warunkiem koniecznym, chyba, że strony ustaliły inaczej. - Klient jest zobowiązany podczas składania Zamówienia do poinformowania
Sprzedawcy o występujących brakach i uszkodzeniach w uszkodzonej turbinie,
m.in.:- Gdy turbosprężarka posiada pęknięcia lub uszkodzenia mechaniczne
- Gdy turbosprężarka nie jest kompletna, brakuje takich elementów jak:
sterownik, korpus żeliwny, korpus aluminiowy, obudowa łożyskowania itp. - Gdy turbosprężarka nie jest złożona w jedną całość (została rozebrana na
części).
Wystąpienie braków lub uszkodzeń ma wpływ na ostateczną cenę, którą
Klient będzie zobligowany zapłacić za Produkt.
- Klient, dokonując zakupu w opcji z depozytem zobowiązany jest do zwrotu
- Zwracana turbosprężarka musi odpowiadać określonemu lub równoważnemu
kodowi/numerowi Produktowi zakupionemu w Sklepie. W przypadku otrzymania
nieodpowiedniego modelu turbiny, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany
telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku braku odpowiedzi
Klienta w ciągu 7 dni, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:- Zezłomowania lub zatrzymania niewłaściwej turbosprężarki Klienta
- Unieważnienia gwarancji
- Braku zwrotu depozytu
- Sprzedawca udostępnia Klientowi 2 warianty zakupu w Programie Wymiany:
- Z depozytem – informacja o wysokości depozytu znajduje się na stronie
internetowej każdego z Produktów - Bez depozytu – kurier przy dostawie turbosprężarki po regeneracji odbiera
uszkodzoną turbosprężarkę, zapakowaną w karton i zabezpieczoną do wysyłki,
następnie dostarcza ją do siedziby Sprzedawcy. W tej opcji do ostatecznej ceny
doliczona zostaje opłata za dostawę uszkodzonej turbosprężarki do siedziby
Sprzedawcy.
- Z depozytem – informacja o wysokości depozytu znajduje się na stronie
- Jeżeli Klient odmówi oddania uszkodzonej turbosprężarki, a nie opłacił depozytu,
Sprzedawca anuluje mu gwarancję. - Sprzedawca zwróci depozyt na konto bankowe wskazane przez Klienta w ciągu 7 dni
roboczych od otrzymania uszkodzonej turbiny Klienta po warunkiem:- Wywiązania się przez Klienta z warunków Programu Wymiany
- Dokonania zwrotu uszkodzonej turbosprężarki wraz z wypełnionym Formularzem
do zwrotu kaucji – Załącznik nr 5.
- Niewypełnienie przez Klienta warunków zawartych w pkt. 6 będzie skutkowało
opóźnieniem w zwrocie lub brakiem zwrotu zapłaconego depozytu
§ 11 Prawo do odstąpienia od Umowy
- Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. z 24
czerwca 2014 r. poz. 827) Klient, który zakupił produkt w sklepie Total Turbo Service,
może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny i bez
ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni
koszt zwrotu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:- Pisemnie na adres: Total Turbo Service ul. Lotników 43, 38-400 Krosno
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@totalturbo.pl - Osobiście w siedzibie firmy Total Turbo Service
- Klient może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od Umowy,
stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Skorzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza
Odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. - Klient ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż
w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Adres do zwrotów:
Total Turbo Service ul. Lotników 43, 38-400 Krosno, POLSKA. - Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia dostarczenia przesyłki do
Klienta. - Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Klientowi
dokonaną przez niego płatność z tytułu zakupu Produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu na
konto bankowe wskazane przez Klienta. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem do siedziby firmy. - Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania Produktu. - Produkty, które były używane lub zamontowane w pojeździe, nie podlegają zwrotowi.
- Usługi modyfikacji turbosprężarek, tuningu turbosprężarek, czyszczenia filtrów dpf, fap,
katalizatorów są wykonywane na specjalne zlecenie Klienta, wg jego specyfikacji. Tym
samym w tych przypadkach Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
§ 12 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą Klientów nie
będących konsumentami. - Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie
będącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny
i nie rodzi po stronie Klienta nie będącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
Sprzedawcy. - W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć
dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości lub
części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia
Umowy Sprzedaży. - Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta
niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim
przypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu
powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie
w przewozie przesyłki. - W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący
konsumentem obowiązany jest sprawdzić przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub
uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do
ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona. - Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego konsumentem, bez
względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach jednego roszczenia,
jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów
dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty dwóch tysięcy złotych.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem
tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy i nie ponosi
odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego
konsumentem. - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem
zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§ 13 Czynności zabronione
- Użytkownik nie może uzyskiwać dostępu do witryny sklepu ani korzystać z niej w żadnym
innym celu niż ten, dla którego została ona udostępniona. - Witryna sklepu nie może być używana w związku z jakimikolwiek przedsięwzięciami
komercyjnymi, z wyjątkiem tych, które są wyraźnie wspierane lub zatwierdzone przez
firmę Total Turbo Service. W szczególności zabronione jest wykorzystywanie witryny
sklepu do prowadzenia działań marketingowych, np. publikowanie komentarzy
o charakterze reklamowym, marketingowym, promocyjnym, sprzedażowym. - Użytkownik nie może pobierać danych ani innych treści z witryny sklepu w celu tworzenia
lub kompilowania, bezpośrednio lub pośrednio, kolekcji, kompilacji, bazy danych lub
katalogu bez pisemnej zgody ze strony firmy Total Turbo Service. - Użytkownik nie może korzystać w sposób nieautoryzowany z witryny sklepu, tj. zbierać
nazw użytkowników i/lub danych adresowych, adresów e-mail drogą elektroniczną lub w
inny sposób, a następnie wykorzystywać ich. - Użytkownik nie może omijać, wyłączać lub w inny sposób ingerować w funkcje witryny
sklepu związane z bezpieczeństwem, w tym funkcje, które umożliwiają lub ograniczają
korzystanie lub kopiowanie jakiejkolwiek treści lub wymuszają ograniczenia w korzystaniu
z witryny sklepu i/lub treści w niej zawartych. - Użytkownik nie może w niewłaściwy sposób korzystać z naszych usług wsparcia, np.
przesyłając zgłoszenia o nadużyciach lub o niewłaściwym postępowaniu, angażując się w
zautomatyzowane korzystanie z systemu, np. używając skryptów do wysyłania komentarzy
lub wiadomości itp., korzystać z eksploracji danych, robotów lub podobnych narzędzi do
gromadzenia i ekstrakcji danych, stosować złośliwego oprogramowania. - Użytkownik nie może zakłócać funkcjonowania lub tworzyć nadmiernego obciążenie
witryny sklepu, sieci lub usług połączonych z witryną. - Zabronione jest przesyłanie za pośrednictwem formularzy dostępnych w sklepie treści
bezprawnych, w szczególności treści obraźliwych, rasistowskich, dyskryminujących,
nawołujących do agresji lub nienawiści, seksistowskich, pornograficznych - Użytkownik nie może korzystać z witryny sklepu w ramach wszelkich działań mających na
celu konkurowanie z nami lub uzyskiwanie przychodów w ramach przedsięwzięcia
komercyjnego. - Użytkownik nie może korzystać z treści dostępnych w Sklepie z przekroczeniem granic
dozwolonego użytku osobistego, w szczególności rozpowszechniać tych treści poza
Sklepem.
§ 14 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca. - Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz w celu marketingu
usług własnych. - Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności
w Sklepie internetowym - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych
w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. - Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce
prywatności, która stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. - Sklep internetowy korzysta z danych informatycznych przechowywanych w urządzeniach
końcowych użytkowników, przeznaczonych do korzystania ze stron internetowych, tzw.
cookies. Szczegółowe zasady i Polityka plików „cookies” stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego
Regulaminu.
§ 15 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy
o ochronie danych osobowych, Ustawy – Prawo własności intelektualnej. - Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem
zawartych Umów między Sklepem a Klientem, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy
według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia
17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. nr 43 poz. 296 z późniejszymi
zmianami). - W sklepie internetowym zakupów dokonywać mogą jedynie Klienci pełnoletni, tzn. tacy,
którzy ukończyli 18 rok życia.
Załączniki: